Best feeling ever

17:52:17 - 2011-10-23

 

Kendal Jenner. Kan man tro att hon är femton-sexton år? Naturbegåvning! Henne ska man rita av!

Wow, har nog aldrig kört så hårt och intensivt i gymmet! Grym känsla! Faktist kul att träna och äta nyttigt. Haha låter inte som mig...
När jag kom hem städa jag mitt rum, bytte sänglakan och tränade lite till innan jag gick in i duschen. Kan inte beskriva hur skön känsla jag har nu när jag är nyduschad och ligger i min säng! Love it :)
Vad har ni haft för er då? Mitt liv är inte så fullpackat just nu så har väl inget kul att skriva. Skola skola skola. Varenda dag. Förutom två dagar i veckan. Då man sitter hemma. KUL :D
Snart blir det middag. Mamma har börjat lära sig att anpassa middagen vid min och min systers diet. Inga kolhydrater till middag! Hon lagar god ugnsbakad lax och grönsaker med massa sallad. Mmm!♥
Bilden påminner mig om att jag har glömt kolla på några avsnitt av Keeping up! nooo... Måste keep up med keeping up. Så torr jag är ibland......

Kommentarer
Postat av: neli

gud vilken vacker bild..



tack söta du =) jodå, det är bara bra här hihi. allt bra själv? hoppas det tjejen =)



2011-10-23 @ 19:24:37
Hemsida: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: A.C

önska di en trevlig kväll:)



hoppas helgen har varti bra för din del^^

2011-10-23 @ 21:32:44
Hemsida: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Al

Hon är så vacker !

2011-10-30 @ 02:04:01
Hemsida: http://fashionmanners.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0