I'm back!

14:11:07 - 2011-10-23
Hej på er!
Nu är jag tillbaka till bloggandet. Pausen behövdes! Jag är såå lat ibland. Men hey, jag är ju tillbaka!
Dagarna har varit helt okej. Vet inte riktigt vad jag ska säga det va bara som vanligt i guess.
Dieten går ju bra, att vara nyttig är jobbiiigt! Jag är största junkfood lover. Men igår unnade jag mig med sushi, chips och dipp och massa choklad!!! Det behövdes, blev faktist jätte cranky innan. Så aa skräp blir jag glad över.
Snart ska jag iväg till gymmet för lite träning. Känner mig faktist mycket bättre i den här nya livstilen. Healthy!
Hoppas ni har en bra dag♥

image description

jag och syster i turkiet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni måste på riktigt vara Sveriges fulaste systrar....

2011-10-28 @ 19:51:59
Postat av: elina

Tack lina jag uppskattar din tid du lägger på mig puss puss <3

2011-11-01 @ 00:48:49
Hemsida: http://designonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0