stick to what you know

22:16:46 - 2011-10-04
Gahh... har inte fått något gjort. Jag hoppades att bli klar med hela art projektet ikväll men jag visste att det var omöjligt men ville verkligen. Just nu tänker jag bara på smink... smink smink smink smink smink! Jag vill köpa exakt ALLT jag ser! mjuka borstar, skimriga ögonskuggor, massa nude läppstift, massa nude läpp pennor! och så självklart mineralpuder.. åhh kärlek! I want :( Om min familj läser det här så önskar jag mig en stoooooooor maffig låda full med BARA smink och skönhetsprodukter. hihi =)
Det här får bli sista inlägget för mig idag! Sängen ropar på mig. Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: A.C

tackar:D



allt väl?^=

2011-10-05 @ 07:40:50
Hemsida: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0