myskväll

20:58:43 - 2011-09-30
Hej alla glada!
Tänkte börja skriva lite mer personligt här i bloggen så det kommer inte bara handla om skönhet. Vi får se hur det går och om jag inte gör det bra går jag tillbaka till bara skriva om skönhet.
Idag är det ju fredag och det kan bara betyda en SKÖÖN dag! kom hem med pizzor till mamma och min syster. Nu sitter jag och min syster med varsin laptop i sängen och chillar med lite matkoma. Har faktist börjat träna igen och äta rätt så eftersom det är fredag unna jag mig en liten barnpizza! wohoo :)
Nu ska det fortsättas mysas sen går jag iväg till drömmarna och imorn vaknar vi tidigt för GRÖNAN! :D
just nu♥

Kommentarer
Postat av: anna

kul med grönan!

2011-10-01 @ 07:35:23
Hemsida: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0