Längtar ni?

16:27:13 - 2012-04-07

 

För det gör jag verkligen! Den 20 maj kommer säsong 7 av Keeping up with the Kardashians ut och gud vad jag längtar. Nu kommer man äntligen få svar på ALLT som man ser bara på bilder nu. Undra hur det går för alla! åååh vad jag längtar! Är mest excited för att se lilla baby Mase Mase för i hans ålder pratar man så himla mycket! Och Kim får man inte glömma.. efter den hemska skiljmässan! Tycker bara synd om henne allt hon vill ha är att hitta kärleken och bilda en familj. Jag hoppas allt går bra med henne, det här med kanye och kim... nää jag vet inte om jag ska tro det haha.

Just nu har jag städat ganska mycket, lyckades möblera om mitt rum-.- undrar nu varför jag gjorde det.. fick ryck igen. Men hoppas ni har en trevlig påsk hihi puuss så hörs vi snart igen kanske med en videoblogg vem vet :)


Kommentarer
Postat av: Selma

Åhh längtar verkligen till säsong 7!! :D

2012-04-07 @ 21:29:34
Hemsida: http://selmaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0