mess

15:53:25 - 2012-04-04
Tumblr_m1p2fgbfaj1qe7uc3o1_500_large
-Kim Kardashian, the woman who is the reason I started exploring make-up. ♥

Hejhej! Hur mår ni? Jag mår lite sådär... plus har jätte mycket att skriva på mitt projekt. Så lite stress nu.
Sitter hemma idag med och försöker skriva så mycket jag kan den här gången ensam då min syster gick iväg till skolan.
Hmm annars då... Instagram är inte längre en iphone sak det har kommit över till android också haha what else is new ;) Instagram kommer alltid vara en iphone sak för mig man är så van med att se iphones på alla bilder där och hos alla jag har följt sen jag joinade. Men det är så kul med nytt folk i instagram! Nu kan äntligen alla vara med om nåt som jag och nästan alla har blivit beroende av haha! :D
Heter elinaak där så följ om ni känner för det :)
Men nej nu ska jag proppa i mig alvedon och fortsätta skriva... shoot me!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0