Mösspåtagning!

22:58:00 - 2012-04-27

Hej!!
Idag var det som sagt Mösspåtagning och vart så sjukt taggad!! Men en halvtimme innan det började insåg jag att jag hade tappat bort min jacka och hittade inte det nånstans så det förstörde lite men sen blev jag glad för jag hittade den sen :D sen skulle vi dra ut till snaps.. Men alla ni som va där vet vad jag menar att det verkligen va omöjligt att hitta plats!! Sen drog vi till nån uteservering satt där ett tag sen åt vi på Burger king och sen drog vi till en park mötte upp folk från skolan där och sen börja det regna och då drog jag och några till hellströms och där va det äntligen kul! :) är glad att det slutade bra i alla fall!!
Kom hem en timma sen typ och börja få tillbaka min pollen attack ska ta en tablett och sen head to bed!!
Här kommer lite bilder :) mer bilder kommer!
Puss<3


Kommentarer
Postat av: safana

<3<3<3<3

2012-04-28 @ 01:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0