Bollywood bridal look!

22:20:29 - 2012-01-12
Bilder tagna av min syster.
Denna look har jag tänkt mig mer som en bollywood brud look! Jag älskar såna här bröllop sminkningar inom desi världen det är såååå fint. Själv är jag från Bangladesh så älskar verkligen allt det här på bröllop. Det är väldigt populärt med markearde ögon och allt det där all in! Men i denna look har jag mjuknat till hela effekten med att bara sudda sudda sudda!! Och såklart använda mig av få färger. Hoppas ni gillar det! :)
Kommentera gärna vad ni tycker! Alltid bra med feedback. Och om ni har några frågor eller om ni har några önskningar så är det bara att kommentera :) Jag ska försöka svara på alla era frågor! Vill verkligen veta vad ni vill se mer av... Jag kommer såklart med fler video inlägg bland annat med massa tutorials! Så om ni har några requests om vad ni vill se mig göra en tutorial på så är ni mer än välkomna att kommentera och låta mig veta!
Hoppas ni alla har haft en helt underbar dag och hoppas ni får en jättebra dag imorgon också :)
Ta hand om er och alla runt omkring er♥

Kommentarer
Postat av: Panda

OMG I'm speachless... hur jävla snyggt som helst! Längtar redan till ditt bröllop höhö då jag får äran att ha en sån make-up :D You are a true talent love, Puss på dig!

2012-01-13 @ 16:50:10
Postat av: Nimmra

Gorgeous!! <3 Dina video inlägg va jätte bra oxå! :-D Gummsan tänkte fråga, vilka lösfransar använder du? Och går dom att använda mer än en gång? Kramis!<3

2012-01-14 @ 02:47:28
Hemsida: http://nimmra.blogg.se/
Postat av: niina

woaaahoow!! är verkligen bollywood! snyggt!



hoppas vi får en tutorial på denna look? :D

2012-01-15 @ 13:47:04
Postat av: Liuza

you're one to talk beautiful princess babysis!!<3

2012-01-21 @ 10:44:57
Hemsida: http://liuzaa.se
Postat av: Elina

sv till niina: Tack så mkt! Ja jag ska försöka en tutorial på denna look :)

2012-01-22 @ 22:14:20
Hemsida: http://designonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0