Hello... Anyone?

20:15:55 - 2012-01-24
image description
En bild från söndags som min syster tog. I loooove the bun look!!
Hej på er! Tänkte uppdatera lite nu när jag sitter vid datan. Vet egentligen inte vad jag ska skriva om men tyckte att jag skulle skriva ändå med tanke på att min uppdatering inte är så värsta bra haha!
Tänkte påminna er lite att en video tutorial snart är uppe på bloggen igen :D Det tar så himla lång tid att edit en video därför segar den. Får nämligen hjälp av min syster! Åh vill också ha en mac :( Finns så roliga grejer att göra med den!
Juste, where did all the comments go? Jag älskar när ni skriver det ni vill se då har jag lite mer motviation att göra tutorials för det blir mer kul när någon har requestat om någon slags look. Tänkte visa er en Valentine look för snart är det Alla härtans dag! Skulle bli kul :) Vad säger ni? Ska jag filma den looken med? :)
Ha en trevlig kväll med era nära och kära♥

Kommentarer
Postat av: Liuza

vackrast!!!! vi fixar videon ikväll :) possss

2012-01-25 @ 10:41:57
Hemsida: http://liuzaa.se
Postat av: angelie

valentines look! gör det! :D

2012-01-25 @ 19:42:12
Postat av: Panda

Ja!! Gör valentines look! I haven't left <3

2012-01-26 @ 16:42:44
Postat av: =)

Vart har du köpt din jacka, riktigt snygg är den

2012-02-01 @ 20:52:36
Postat av: Elina

Sv till =): från Zara lite mer än ett år sen. Tack!

2012-02-01 @ 21:14:57
Hemsida: http://designonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0