Dentist love

00:12:01 - 2012-07-12

Vet inte varför men tycker alltid det är spännande att gå till tandläkaren och ligga där och känna tandläkaren pyssla i ens mun! Det har jag alltid tyckt men lately har det blivit lite skrämmande för förut hade jag aldrig hål älskade att få leksaker och sånt när jag va liten men nu vet jag i alla fall att jag har hål i tänderna så jag är lite skraj inför imorn då jag ska dit igen.. Det var på tiden faktist!! -.- vill få bort alla mina hål innan jag fyller tjugo för då kostar det ju... Dom är sega på att höra av sig från ingenstans bara för dom vill att jag ska betala nästa besökning i'm not stupid man fattar ju! Dom har inte hört av sig på ett år typ-.- losers.. Men i alla fall, hoppas det går bra imorgon!! Ska lägga mig tidigt hoppas jag kommer kunna somna! :) - jag och min syster älskar våra tänder indeed! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0