awesome day

20:54:38 - 2012-03-08

Hej mina få läsare!
Hoppas allt är bra med er. Själv mår man sådär men annars är det skitbra :D
Idag har jag bara varit i skolan och sen njöt jag en kopp varm choklad på kära waynes!
När jag kom hem väntade maten på mig så det va bara att hugga in. Hoho i love food. Som min vän safia sa: din blogg ser mer ut som en mat blogg än en smink blogg!
HAHA så sant... Åh vad jag måste sminka mig för att visa er något. I know sminksidan av bloggen är typ begraven men jag lovar snart gräver jag upp det igen.
Nu sitter jag nyduschad i köket och funderar på vad jag kan ta för snack... Det finns mandariner och så finns det kakor. Jag kommer end up med kakorna belieeeve me!
Bjuder på en bild tagen nyss på osminkade mig i swear snart kommer det massa smink bilder!!
Puss och kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0