Amandas Mottagning

22:13:47 - 2012-06-09
Med min snygga modell till syster!
Med min fina student drottning!
Alltid så fina haha!
Visst är hon vacker?
min snyggo!!
libanesiskt. BÄSTA
Jag njöt!
Fina tårtor med bild på fina tjejen!
- Tagna av min fotograf!
Har inte haft tid att skriva så mycket och det förstår man ju med tanke på allt som har hänt! Dagn efter firade vi Amanda och jag hade det jätte trevligt! Insåg just då hur snabbt tiden går. Jag önksar henne all lycka i framtiden och jag VET att hon kommer nå sina mål men tanke på hur driven tjejen är. Är så stolt över henne.♥
Det kommer att komma bilder från utpsringet och min mottagning som jag hade idag också! Puss.

Kommentarer
Postat av: Mona

Fyfaan vilken fin tröja/linne du har på dig vartifrån?

2012-06-10 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0