Student

06:32:28 - 2012-06-07

Jag kan inte riktigt förstå det än det har inte riktigt hit me sådär än.. Men det börjar kännas ganska mycket. Nervös, taggad, orolig, hype och såklart illamående. Idag tar jag studenten. Jag springer jag ut från världens mest irriterande fängelse. Omg. Panik. Omg.
Det är NU jag längtar! Sitter i köket och har inte ens rört frukosten så illa mår jag men jag måste få i mig nånting på den här stora dagen!
Shit jag kan inte riktigt fatta det än! Det kommer slå mig när jag väntar inne i skolan för att sedan springa ut från helvetet.
GAAAHHHH wish me luck PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: safana

JADKGAKSFHALGHAELÖIGOAEHGN VI HAR TAGIT FUCKING STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEENN!!

2012-06-08 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0