green glamour

21:49:59 - 2010-04-10

heeej!
Lovet har gått så snabbt. Men det va sköönt att bara ta det lugnt :)
Här kommer en sminkning. a green one (nästan som en grön sotning fast ljusare), med lite skimrande guld o såååå lite glitter oxo men det är svårt att capture glitter :O

Med blixt


utan blixt



man ser glittret liiite i alla fall på dom två sista bilderna :)

ps. Isabella, jaa jag kan visa sminket jag gjorde på min syster. Det kommer nog upp nån gång nästa vecka :) Och jag använder inte sååå dyra penslar alls. Jag tror alla mina penslar kommer ifrån H&M, kanske en lite fjuttig kommer ifrån åhlens och lindex. Men som sagt, så länge borstarna funkar bra är det no problem att fixa sminkningen. Och ögonskuggorna kan jag visa i ett inlägg senare! :) men kan säga att jag inte använder skuggor för typ 200 kr utan jag kör kanske med h&m eller andra skuggor som till exempel viva la diva som funkar jättebra!!  Bra för dom som inte vill lägga ner tusen spänn på skuggor haha


Kommentarer
Postat av: anna

Snyggt :D



du är så jäkla duktig, vill också, haha!

2010-04-12 @ 18:57:44
Hemsida: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Valencia

Heejhej här är ett förslag, istället för att bara lägga ut bilder på sminkningen, kan du väl oxå skriva ner hur du gör, steg för steg. Det skulle jag jätte gärna vilja.

Tack

2010-04-16 @ 15:43:36
Postat av: Isabella

Tack så jätte mycket!

Ännu en vacker sminkning av dig! =)

2010-04-17 @ 09:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0