pink alien

21:45:04 - 2010-04-26

Heeej =)
Har inte kunnat sminka mig... men jag gjorde en liten sminkning förra veckan. Blev inte så nöjd men den här får duga. Ser lite alienaktigt ut därför får den heta pink alien! Ska göra en pink dream snart och en pink lady men den har jag redan gjort och lagt upp den på andra bloggen men det va ganska längesen. Kan klicka fram den här senare :)

Jag har använt olika nyanser av rosa skuggor från 88p
vit skimrig skugga
Vit kajal
Eyeliner
Mascara
Rosa läppglans





Kommentarer
Postat av: Shaaantayy

Shit vad duktig du e! MashaAllah! Skulle du kunna tänka dig sminka mig isåna fall hur mkt vill du ta betalt?

2010-04-27 @ 09:19:25
Postat av: derya

omg va snyggt!

2010-04-27 @ 15:08:49
Postat av: elina

sv till Shaaantayy: Tack så mycket! Eftersom jag inte har nån utbildning o är självlärd tar jag inte lika mycket som dom med utbildning. Men om du mailar mig så kan vi komma på ett rimligt pris :)



sv derya: tack gumman!

2010-04-27 @ 19:20:51
Hemsida: http://designonyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad använder du för läppglans??

2010-05-14 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0