crybaby

23:02:45 - 2012-04-11
Jag är största crybaby. Jag och min syster är det vid vissa tillfällen som på filmer och sånt. Just nu började jag gråta till khloe and lamar... Inte van att se khloe gråta då hon är den starka utav dem och när hon broke down... ja då gjorde jag också det. Usch att flytta till ett helt främmande ställe och inte ha nån där! Bläää skulle aldrig klarat mig.
Men hörde att Lamar har bytt team IGEN... så dom är back in LA yayyy <3
Juste, kommentera om ni vill se någon speciell tutorial. En ny tutorial kommer upp om några dagar. Yes, i am on fire haha :D
Puss♥
Kardashian Kollection HOME Launches
Kardashian Kollection HOME lanserades och JAG ÖNSKAR ATT MAN KAN KÖPA DOM HÄR I SVERIGE!! VILL HA NUUUUUU
I LOVE THEEEEEEM

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Vilken sida kollar du på khloe & lamar och keeping up with the kardashians? :)

2012-04-12 @ 10:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0