The kardashians

20:30:41 - 2012-04-06

hej!! Va nyss och kolla på titanic favorit filmen of all time!!!!
Nu blir det käk och serier, nån undra vad jag kollar på det jag kollar på och har alltid följt serierna är the kardashians. PUNKT SLUT. Alla deras serier följer jag sen några år tillbaks är helt besatt av dom! Hela familjen är helt perfekt och jag bara älskar dom! Mina idoler helt enkelt :D
Sen kollar jag på vampire diaries. Och vänner kan vi inte glömma. Så.
Utan kardashians serierna och vänner vet jag inte vad jag skulle göra på mina kvällar haha.. Seriöst.
NU ROPAR SYSTERN PUSS

Det får bli khloe and lamar nya idag<3 love them<3 love all of them<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0