Valentine's day look!

21:58:06 - 2012-02-07
Här är sminkningen! Inspirerad av kärlekens dag :) När jag tänkte på den här sminkningen kom dessa färger upp. Jag tänkte romantiskt och en sminkning som framhäver ögonen! Jag ääälskar såna här färger och det passar just på alla hjärtans dag. Och såklart måste man ha dem flirtiga fransarna för vad vore den här sminkningen utan dem!? det gör hela looken flirty och romantisk tycker jag.
Tänkte göra en till sminkning för valentine's day! Som är lite mer dramatisk och åt det mörka hållet så jag gör nånting för alla :) Jag skulle nöja mig med den här looken men om man ska på nån fest kanske någon evening event så kan man ju ändå go all in med sminket! Om ni vill att jag gör en till sminkning med lite mer mörka färger men fortfarande med en valentines twist på det så kan ni låta mig veta i kommentarerna!
Hoppas ni gillar den här sminkningen och hoppas någon har fått lite inspiritation på hur man kan sminka sig på nån valentine event! :)
Allt handlar ändå bara om personligheten men den här dagen kan man också välja att se lite extra fin ut :)
Ha det så jättebra nu!! ♥

Kommentarer
Postat av: panda

Åh så fint! kan man även ha den sminkningen om man ska sitta hemma framför tvn och trycka i sig lager med glass på valentines day? hehe

2012-02-07 @ 23:29:58
Postat av: Liuza

vackrast <3

2012-02-09 @ 22:13:53
Hemsida: http://liuzaa.se
Postat av: elina

sv till panda: tack vännen <3 aha jaa då! :D

sv till liuza: DUU ÄR! <3

2012-02-09 @ 22:40:24
Hemsida: http://designonyou.blogg.se/
Postat av: anna

Du hade förut(ett tag sen) en bild på när du hade ett stort svart halsband som var jättefin också kommeru ihåg vart du köpte den ifrån?:)

2012-02-12 @ 08:44:21
Postat av: Lina

Är du muslim? :) omg du har så fina ögon mashallah. Du är jätte duktig på att sminka dig själv och andra. Helt otroligt. Jätte vacker är du :)

2012-08-27 @ 22:14:42
Postat av: Lina

Är du muslim? :) omg du har så fina ögon mashallah. Du är jätte duktig på att sminka dig själv och andra. Helt otroligt. Jätte vacker är du :)

2012-08-27 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0