Tahiyas Wedding

12:55:16 - 2012-07-01
Här är lite bilder från Tahiyas bröllop som var igår! Allt var så himla vackert, från dekorationen till brudparet. Dom var så gorgeous!! Det bjöds på god mat och skratt och allt gick så bra igår! Alla vi bridesmaids sprang runt som galningar innan brudparet arrived haha men gud va kul det va. Jag önskar dom all lycka i världen! <3
Mer bilder ser ni säkert hos systern om ett tag.
Anledningen till att jag inte har uppdaterat så värst mycket här i bloggen är för att blogg.se appen inte fungerar just nu :( Brukar ju alltid blogga via mobilen för jag är så lat att logga in på datan och sätta in alla bilder jag tar med mobilen. Men jag har hittat ett sätt nu haha så det kanske kommer upp fler inlägg från och med nu!
Hoppas ni har en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Liuza

åhh gillar dina bilder!!<3

2012-07-01 @ 14:02:52
Hemsida: http://liuzaa.se
Postat av: Anonym

Va för sätt, dela med dig please!!! Är också frustrerad över appen.. Jättefina bilder ;)

2012-07-02 @ 10:49:16
Postat av: Lala

Hej!! Du visa aldrg video på eran dans? skulle jätte gärna see

2012-07-03 @ 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0