I miss you bed

20:15:48 - 2012-03-06

Hej på er!
Idag höll man lektion i art&design och såklart lärde vi ut smink! Det gick surprisingly bra faktist och det såå kul. Jag är så nöjd :) när jag kom hem gjorde jag jätte god hamburgare och efter en ville jag ha en till... Så nu är jag så mätt att jag håller på att somna! Fast hela dagen har jag kämpat för att hålla mig fokuserad.. Kunde inte sova på hela natten det va en såndär natt när man vet att man ska vakna äckligt tidigt och att man MÅSTE sova. Så därför gick det inte somna. Så jobbigt -.- okej nog med sömnsnack. Nu halvkollar jag på några avsnitt av vänner i love it :)
Hoppas ni hade en bra dag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0