ingen bra morgon

10:51:48 - 2012-03-30

Godmorgon på er
Tvingade nyss i mig frukost har absolut ingen aptit alls usch. Och så vaknade jag med huvudvärk och svullna ögon men har också grov träningsvärk vilket är jättebra tycker jag.
Ikväll är det välgörenhet konsert som gäller! Vet dock inte hur jag ska hem efter det.. Får väl ringa pappis och fråga om skjuts. Pappa om du läser detta... HEEJ PAPPA :D du är snäll :):)

Nej men nu ska jag göra mig i ordning och så.. Haha kolla bilden under. Det är en bild på min syster och hennes imaginary friend varje gång vi ska ut nånstans hahaha
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Liuza

"hahaha" jag är alltid snabb!!

2012-03-30 @ 16:04:38
Hemsida: http://liuzaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0