monday

14:34:46 - 2012-03-12

Kom nyss hem från skolan. OH MY GOD vad varmt det är! Love it!! jag älskar solen och värmen man blir verkligen jätteglad av de!
Nu ska jag nog fixa lite mellis och såklart mitt älsklings te! det är från bönor&blad och heter bönans vinterchai tror jag. Kan skriva ett inlägg om mitt te senare haha.
iallafall, tänka bara säga att min vän safana är så gullig!! Vill bara käka upp bebisen mwaahhh!
And... Fick en kommentar om övningkörning, min pappa är min handledare och hur han blev det va inte bara sådär bara för han har körkort kan han lära mig köra bil. Innan det måste jag ju skaffa körkort tillståndet och han måste få typ handledar intyg och vi tog introduktionutbildningen och så fick jag göra syntest och fylla i lite papper(typ vad för körkort vill jag ta etc) Hoppas det hjälpte! Annars är det bara gå och fråga i en trafikskola vilket jag gjorde.
Hoppas ni alla har en underbar dag! :)
Älskar vädret<3


Kommentarer
Postat av: safana

puss på dig mami! Elina den fina! ;)

2012-03-14 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0