snabba lockar

00:49:03 - 2012-03-02

Ja såhär snabbt uppdaterar jag nu när det funkar att blogga via mobilen för mig. Förtjänar typ nåt pris haha!
I alla fall, ligger i sängen nu efter att ha lockat mitt hår med plattången. Gjorde det ganska slarvigt och snabbt för att jag ska ha det i en tofs imorgon.
Man kanske inte ser så mycket på bilden men äh lite ser man väl.

Nu vet väl dom flesta hur man lockar med en plattång och det finns tusentals av videos på hur man gör det. Men ska jag ändå visa er hur jag gör det? :)


Kommentarer
Postat av: :)

Skulle va bra om du visa :D keep it up, gillar dom blogg jättemycket

2012-03-02 @ 10:58:28
Postat av: Anonym

Ja gärna!

2012-03-02 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0