friends

22:44:17 - 2012-05-18

Tyvärr så blev det inget gympass hehe. Det blev istället studentklänning hunt med gämz! Har hittat min längesen men hjälpte henne idag. Sen blev det lunch för min del... Ehm kebab med bröd... Så gott och saknat så mycket! Så värt det! Nu är det out of my system och imorgon ska det tränas på morgonen! Ja det måste jag! Hopefully.
Sen när jag kom hem städade jag lite och sen hälsade gulle pandis på och det blev massa prat och mys!
Just nu ligger jag på sängen och är så trött! Funderar på att sova nu och vakna tidigt imorgon för ett hårt gympass men vi alla vet att det inte kommer att hända. Synd.


Kommentarer
Postat av: safana

halllååå hittade ni någon dååå? :D

2012-05-19 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0